L’Observatori del Canvi Climàtic realitzarà diversos experiments al llarg de tot el matí, en els quals es podrà veure que és el canvi climàtic, com afecta l’excés de diòxid de carboni als aiguamolls, a més d’observar com es poden originar certs aiguamolls. Tots els experiments aniran acompanyats de l’explicació del projecte LIFE Wetlands4Climate i sobre quines accions podem fer en el nostre dia a dia per a reduir les emissions i millorar els aiguamolls.

LIFE Wetlands4Climate és un projecte recolzat per la Comissió Europea a través de l’instrument financer LIFE, coordinat per la Fundació Global Nature i que té com a socis l’Agència EFE, La Fundació València Clima i Energia i l’Institut Cavanilles de Biodiversitat i Biologia Evolutiva de la Universitat de València.